Veel berm schade na overtollig regenwater?
In opdracht van de Provincie Utrecht heeft het Aann.- en Wegenbouwbedrijf Versluys Groep & Zn. BV onderhoud gepleegd aan de N229 tussen Werkhoven en Cothen.
De partners in het project ‘Het CO2-arme Stiltrilblok’ ontwikkelen een nieuw bindmiddel voor beton. Dit wordt gemaakt van onder andere kunststof restafval, en zo ontstaat beton zonder cement.
De fietstunnel Hengelder in Zevenaar is officieel geopend. Een 60 meter lange tunnel waarbij een snelfietsroute en watergang geïntegreerd is in één doorgang. De nieuwe fietstunnel kwam er door samenwerking van de gemeente Zevenaar met het Waterschap Rijn en IJssel en Rijskwaterstaat.
Voor de Provincie Gelderland wordt er aan de N319, tussen Ruurlo en Groenlo, groot onderhoud uitgevoerd.
Altena Infra-materialen mocht voor BAM Infra Nederland deze duiker leveren in Aduard, Gemeente Groningen.
Altena Infra-materialen heeft een mooie partij RONA°Blokkenmatten geleverd te Hoeselt in België voor de firma Oosterhof Holman Infra B.V.
Wat een plaatje, de nieuwe LNG-catamaran Willem Barentsz van Rederij Doeksen BV. Altena Inframaterialen mocht het berghout (UHMWPE) leveren voor beide schepen, de Willem Barentsz en het zusterschip Willem de Vlamingh, die in september volgt.
In opdracht van de Provincie Flevoland is er in Zeewolde nieuwe boot/trailerhelling geplaatst door uitvoerder Knipscheer Infrastructuur B.V. Hierbij zijn onze RONA®Blokkenmatras gebruikt.
Voor de gemeente Dalfsen zijn de bermen aan de Nieuwendijk te Nieuwleusen (vanaf Westeinde, N758 tot spoorwegovergang) opgewaardeerd met de RONA®Bermverbandblokken.
De vakantie is in aantocht en daarom willen wij u informeren dat Altena Infra Materialen in week 32 gesloten is.
In opdracht van Waterschap Brabantse Delta heeft Altena Infra-materialen RONA®Taludplaten én onderliggend lusjes geotextiel mogen leveren. Op deze manier wordt de kwetsbare folie op de taluds van de heloftyenfilterbakken te Breda goed beschermt.
In opdracht van Gebr. de Leeuw B.V. heeft Altena Infra-materialen UHMWPE wrijfstijlen geleverd van grotendeels gerecycled materiaal. Tevens produceren wij dichtbij, in dit geval binnen een straal van 200 km. Netjes voorzien vellingkanten en afschuinde onderzijde.
Momenteel werkt COMOL5 RijnlandRoute aan één van de drie projecten voor het realiseren van de RijnlandRoute (N343).
Één van de projecten is de aanleg van het Aquaduct in de Veenwatering. Altena Infra-materialen heeft de RONA®Blokkenmat B9 mogen leveren voor op de watergang.
Iedereen is druk met het Coronavirus en ons wordt aanbevolen om sociale contacten te beperken. Maar we kunnen gelukkig blijven bouwen en zolang het ons lukt en de gezondheid van onze medewerkers het toelaat zal ALTENA geopend blijven en blijven we ons inzetten om jouw business maximaal door te laten gaan. Dit kan echter alleen als we gezamenlijk de gezondheid van jou als klant, onze leveranciers en onze eigen medewerkers vooropstellen. Hierbij gaan we uit van de volgende punten:
In deze ongewone tijd kunnen wij helaas niet iedereen persoonlijk bezoeken. Toch willen wij u graag van informatie blijven voorzien. Derhalve plannen wij graag een online meeting in, waarin onze adviseurs u van alle benodigde informatie voorzien.
Plan een meeting in en u staat vrij om alles te vragen wat u wilt weten van ons complete assortiment Infra materialen.
Het klimaat verandert, waardoor rivieren steeds meer water te verwerken krijgen. Om te voorkomen dat schepen bij hoog water de gegraven nevengeul Lent bij Nijmegen invaren wordt deze beschermd met een drijvende pontons welke zijn voorzien onze kunststof profielen.
In samenwerking met Provincie Flevoland en Tebezo Waterbouw & Nautische Dienstverlening B.V. heeft Altena Infra-materialen, Wootex® en UHMW-PE producten mogen leveren bij de renovatie van de Marknessersluis.